Tuesday, August 9, 2016

آیا خوردن شیرینی باعث شادی و نشاط می شود ؟

آیا خوردن شیرینی باعث شادی و نشاط می شود ؟ | وب گردی | http://webgardee.ir/?p=13249

مجله خبری وب گردی webgardee.ir

دلیلی وجود دارد برای این‌که برخی از ما هنگام ناراحتی به شدت میل به دسرهای شیرین و چسبناک داریم: سوزان باورمن، متخصص رسمی تغذیه، دستیار مدیر مرکز تغذیه‌ی انسانی دانشگاه کالیفرنیا، لس‌انجلس (UCLA) می‌گوید، ما شیرینی ها را دوست داریم زیرا آنها ریشه در مناسب‌های شاد دارند.

او ادامه می‌دهد، “این نو

شادی, شیرینی

No comments:

Post a Comment