چگونه سایت های بین المللی و خارجی به سرورهای ایرانی میآیند؟ | وب گردی | http://webgardee.ir/?p=14564
مجله خبری وب گردی webgardee.ir
با آماده شدن زیرساختهای کشور و رفع مشکلات سیاسی به زودی شاهد حضور سایتهای خارجی در ایران خواهیم بودیم. این سایتها سرورهای خود را با استفاده از فناوری شبکهی تحویل محتوا (CDN) به کشور منتقل خواهند کرد. این موضوع را وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و مدیرعامل افرانت بیان کردند.
سایت های خارجی, سرورهای ایرانی, وزیر ارتباطات
No comments:
Post a Comment