چرا ناله و شکایت بیایید شاد زندگی کنیم | وب گردی | http://webgardee.ir/?p=13207
مجله خبری وب گردی webgardee.ir
چه ازنظر شما خوشحالی یک حالت ذهنی باشد یا یک فعالیت، این را بدانید که شاد بودن نیازمند سطح خاصی از تعهد به خودمان است و وقتی شاد هستیم همه چیز زیبا و دوست داشتنی می شود.
شما به صورت شانسی یا تصادفی خوشحال نخواهید بود. این احتیاج به تلاش دارد. به جای بهانه آوردن و ناله و شکایت به خاطر بعض
خوشحالی, شادی, نبض زندگی
No comments:
Post a Comment