دورانی که گلزنهای سرخابی دربی همبازی بودند | وب گردی | http://webgardee.ir/?p=39258
مجله خبری وب گردی webgardee.ir
سروش رفیعی و فرشید اسماعیلی در شیراز با یکدیگر همتیمی بودند.

دربی ۸۴ در شرایطی با برتری استقلال به پایان رسید که سروش رفیعی و فرشید اسماعیلی دو گل از پنج گل این بازی را به ثمر رساندند. این دو پیش از این در شیراز با یکدیگر همبازی بودند. در تصویر زیر سروش نفر اول نشسته از سمت چپ و فرشید اسماعیلی نفر چهارم ایستاده از سمت چپ تصویر است.
[telegram]
No comments:
Post a Comment