برای فرار از دست پیامکهای تبلیغاتی چه باید کرد؟ | وب گردی | http://webgardee.ir/?p=34328
مجله خبری وب گردی webgardee.ir
سخنگوی سازمان تنظیم مقررات رادیویی با بیان اینکه باید در پیامکهای تبلیغاتی و ارزش افزوده روش لغو و هزینه اعلام شود، گفت: سامانه ۱۹۵۵ در راستای رسیدگی به شکایات مشترکان راهاندازی شده است.

به گزارش خبرگزاری میزان، اسدی سخنگوی سازمان تنطیم مقررات رادیویی در برنامه روی خط شبکه خبر در رابطه با لغو دریافت پیامکهای تبلیغاتی و ارزش افزوده، اظهار کرد: در ارسال پیامکهای تبلیغاتی باید شرایط لغو عضویت و مبلغ دریافتی از مشترکان اعلام شود که در غیراینصورت مصداق خلاف بوده است.
وی بیان کرد: برای ثبت و رسیدگی به شکایات مشترکان سامانه تلفنی و اینترنتی ۱۹۵ راهاندازی شده که در صورت اعلام لغو از سوی مشتری و دریافت دوباره پیامک ارزش افزوده و تبلیغاتی میتوان مراتب را در این سامانه اعلام کرد.
اسدی تاکید کرد: در صورتی که مبلغی بدون اطلاع مشترکین یه حساب آنها منظور شده، افراد میتوانند موضوع را در سامانه به ثبت برسانند تا به این موضوع رسیدگی شود.
پیامک تبلیغاتی موبایل
No comments:
Post a Comment