Saturday, February 4, 2017

وزیر صنعت کمربند را بست +عکس | وب گردی | http://webgardee.ir/?p=35276

وزیر صنعت کمربند را بست +عکس | وب گردی | http://webgardee.ir/?p=35276

مجله خبری وب گردی webgardee.ir

به گزارش جام جم آنلاین ، پس از انتقاداتی که از نعمت‌زاده در خصوص نبستن کمربند ایمنی صورت گرفت ، وی در خاتمه بازدید از کارخانه زامیاد و در حالی که شخصا رانندگی یک خودروی ساینا را به عهده داشت از کمربند ایمنی استفاده کرد.

پیش از این و درحاشیه مراسم تحویل تاکسی‌های جدید تصویری از آقای وزیر منتشر شد که وی از کمربند ایمنی استفاده نکرده بود.

بررسی‌ها نشان داده است که استفاده از کمربند ایمنی صدمات جدی و مرگ و میر ناشی از برخورد داخلی با بدنه ماشین و یا پرت شدن به خارج از آن را به میزان ۲۵-۲۰% کاهش می‌دهد.


[telegram]

No comments:

Post a Comment