پست طعنه آمیز کی روش پس از پایان دربی + عکس | وب گردی | http://webgardee.ir/?p=39068
مجله خبری وب گردی webgardee.ir
به گزارش جام جم آنلاین، ساعاتی پس از پایان بازی پرسپولیس و استقلال، سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال کشورمان بدون کوچکترین اشاره ای به شهرآورد تهران، با انتشار پستی در صفحه اجتماعی خود به تمجید از شاگردانش پرداخت و گفت به آنها افتخار می کند.
در این پست آمده است: طبق تازه ترین رده بندی فیفا ایران یک بار دیگر بهترین تیم آسیا شد. جایگاه ۳۲ در جدول جهانی. به بازیکنان خود و به کارخودمان افتخار می کنم. در دو سال گذشته کار بزرگی انجام داده ایم: بدون شکست و فقط دو گل خورده و جایگاه نخست گروه خود در مرحله مقدماتی. بازی بعدی پیش رو؛ ایران - قطر (۲۳ مارس)
انتشار چنین پستی پس از پایان دربی و اشاره به تعداد گل های خورده تیم ملی، شاید طعنه کی روش به برانکو باشد که تیمش امروز در یک بازی سه گل دریافت کرد.

[telegram]
No comments:
Post a Comment