آخرین وضعیت دو تماشاگری که پس از دربی راهی بیمارستان شدند | وب گردی | http://webgardee.ir/?p=39170
مجله خبری وب گردی webgardee.ir
روند درمانی دو هواداری که پس از دربی راهی بیمارستان شده بودند مساعد توصیف شده است.
دربی ۸۴ با پیروزی ۳ بر ۲ استقلال مقابل پرسپولیس به پایان رسید.
پس از این دیدار دو هوادار که دچار مصدومیت شده بودند با آمبولانس به بیمارستان لقمان منتقل شدند که دکتر امیدوار حال آنها را مساعد توصیف کرد.
بر این اساس یکی از تماشاگران دچار مسمومیت با داروی ترامادول شده بود که به اورژانس مسمومین منتقل شد و دیگری هم دچار دررفتگی از ناحیه کتف شده بود که حالشان مساعد بوده و روند درمانی را پشتسر میگذارند.
ایسنا
[telegram]
No comments:
Post a Comment