واکنش مهناز افشار به حواشی جشنواره فجر + عکس | وب گردی | http://webgardee.ir/?p=37915
مجله خبری وب گردی webgardee.ir
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرآنلاین، مهناز افشار در صفحه اینستاگرام خود به برندگان سیمرغ جشنواره فیلم فجر تبریک گفت و نسبت به حواشی اخیر واکنش نشان داد.
این بازیگر نوشت: «به نام خدای مهر، تبریک میگم به بانوان عزیز ثریا قاسمی ، لیلا حاتمی و مریلا زارعی و آقایان محسن تنابنده و نوید محمد زاده عزیز برندگان سیمرغ جشنواره فیلم فجر. همچنین به همه برندگان سیمرغ.... با احترام به همه نظرات دوستان و همکارانم اعتقاد دارم سرزمین من زخم خورده تحریم است پس خودمان، خودمان را تحریم نکنیم و نقصها و ایرادات را با حضور داشتن بیان کنیم. تا ایرادها کمتر و پیشرفت ها بیشتر شود بدون دعوا، بدون تحریم ... برقرار باشد سینمای ایران تا همیشه. مهناز افشار»

[telegram]
No comments:
Post a Comment