تنبیه وحشتناک دانش آموز در رودبار جنوب (عکس +۱۶) | وب گردی | http://webgardee.ir/?p=38730
مجله خبری وب گردی webgardee.ir
به گزارش جام جم آنلاین از باشگاه خبرنگاران، مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان با اعلام اینکه این دانش آموز پایه سوم ابتدایی مدرسه شهید سالمی در شهرستان رودبار جنوب است گفت: متاسفانه معلم رودباری با فرو کردن مداد در سر دانش آموز رودباری وی را تنبیه کرده است.
امید سلاجقه افزود: معلم خاطی به کمیته رسیدگی به تخلفات معرفی شده است و بااین معلم برخورد می شود.


[telegram]
No comments:
Post a Comment