Monday, February 27, 2017

گوشی Energizer Energy E550LTE ؛ اولین تلفن هوشمند باتری‌ساز آمریکایی با دوربین دوگانه | وب گردی | http://webgardee.ir/?p=45508

گوشی Energizer Energy E550LTE ؛ اولین تلفن هوشمند باتری‌ساز آمریکایی با دوربین دوگانه | وب گردی | http://webgardee.ir/?p=45508

مجله خبری وب گردی webgardee.ir

کمپانی انرجایزر (Energizer) که بسیاری از ما آن را با تولید باتری‌ها می‌شناسیم، در نمایشگاه MWC 2017 حاضر شد و از اولین اسمارت فون خود رونمایی کرد. هرچند مثل نام و فعالیت‌های قبلی این شرکت، خبری از یک محصول ظریف نیست و گوشی Energizer Energy E550LTE می‌تواند همراهی سرسخت برای ماجراجویان باشد.

GSMArena

No comments:

Post a Comment