گوشی Energizer Energy E550LTE ؛ اولین تلفن هوشمند باتریساز آمریکایی با دوربین دوگانه | وب گردی | http://webgardee.ir/?p=45508
مجله خبری وب گردی webgardee.ir
کمپانی انرجایزر (Energizer) که بسیاری از ما آن را با تولید باتریها میشناسیم، در نمایشگاه MWC 2017 حاضر شد و از اولین اسمارت فون خود رونمایی کرد. هرچند مثل نام و فعالیتهای قبلی این شرکت، خبری از یک محصول ظریف نیست و گوشی Energizer Energy E550LTE میتواند همراهی سرسخت برای ماجراجویان باشد.
GSMArena
No comments:
Post a Comment