سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از انتشار گاز منوکسید کربن در یک نانوایی در قیام دشت خبر داد و گفت: در این حادثه یک مرد ۴۵ ساله جان باخت.
به گزارش جام جم آنلاین، سید جلال ملکی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: ساعت ۱۰:۱۹ امروز حادثه گازگرفتگی در قیام دشت خیابان شهید باهنر به سامانه ۱۲۵ اعلام و ماموران ایستگاه ۶۶ آتش نشانی شهر تهران به محل حادثه اعزام شدند.

وی بیان کرد: در نیم طبقه بالایی یک نانوایی ۲ مرد ۴۵ ساله در استراحت بودند که بدلیل استفاده از اجاق گاز خوراک پزی آنها دچار وضعیت بی حال و بی رمقی شده بودند.

ملکی خاطرنشان کرد: یکی از این نانوایان در همان لحظات اولیه جان باخت و نفر دوم بدلیل مسمومیت توسط عوامل اورژانس به مراکز درمانی منتقل شد.

وی با بیان اینکه علت اصلی این حادثه توسط کارشناسان پزشکی قانون اعلام می شود گفت: انتشار گاز منوکسید کربن از طریق اجاق خوراک پزی از عوامل بروز این حادثه است.